Sunday, October 18, 2009

空壳

i dono why i use chinese to blog recently , but ...
just be it.

关系
是人造的名词
你不会想说
用关系老压我吧?
如果是
很抱歉
我只能说
当一个弹簧被压缩的时候
它就会越想反弹

就如弹簧

你的言语
不知侮辱了我的信任度
更让我对你的尊重稍微减少
你知道的
当我说没有
那表示我真的没有
你知道什么是
相信吗?


无情的暴力
终于制止不住
一次
两次
三次
四次
五次
六次
无数次
终于
它死了
瘫痪了
唯一能见的
只是鲜红色的液体

受伤了



那算什么
空壳里的伤
却更痛


瘫痪了
过瘾了
想找人了
但却怎么也找不到
为什么偏偏在这时候?
后来
想到了

那却有压力
因为害怕打扰
因为不想变烦人一位


红肿带红液体的五指
将不满带出
液体
干了

烦恼
却不能蒸发


委屈你了
五支
委屈你了
收信息的人
还有
感激
=)

**************************************************************************************

alright.
excitement + tiredness.
i'm me , the so called very cold-look me.
as similar , the cold look inner core.
i'm funny ? i'm talkative ? i'm crazy ?
yes , she's the clown to bring entertainment for everyone's sake.
how much i hope she can be so when she's to herself.
but no.

oh yea , i am very talkative and noisy recently , as i want to do the best.
you all will knw why . especially you ( you knw who you are ) =)
oh yea , i am not to be so , after ... (ha-ha-ha)
eh,i'm very soo boon 1 k ?LOL
it's tired to do this , because acting two ppl is real difficult , and risky , if i failed , everything are gone.( i told you so )
but , it's fun ! =D
feel good.
because....
i'm smart mah..
because....
i'm awesome mah..
hahaha..


蓦然回首
原来我
很-空-虚

No comments: